Thursday 21 June 2012

love u alls

assalamualaikum.. nak share ngan korang pasal family aku.. family aku kecil jer.. consist of abah, mak, along, aku, yop, niena dan syasya.. kami 5 beradik.. 5 beradik pun dah macam ape je duduk kat rumah tuh, bergaduh jer.. hahaha..

i love them so much, aku x tahulah kalau aku xde seorang daripada mereka.. mesti rasa macam kehilangan yang sangat-sangat besar.. even family kami kecil, tapi kami rapat between each other.. sampai kongsi segala benda.. and aku akan rasa mati kalau seorang daripada mereka left me.. so.. appreciate your family walau bagaimana sekalipun.. bergaduh macam mana pun, air yang dicincang tak akan putus, right? 

aku dikatakan anak manja abah, hahahaha.. lawak kan? xtahulah macam mana boleh jadi anak manja.. padahal aku anak no 2 kot.. huhu, tapi aku pun perasan juga kalau aku nak apa-apa, mesti ditunaikan.. hahahaha.. so, kire anak manja la 2 eh? kihkihkih... 

aku sayang dorang sampai mati, family lah segala-galanya eventhough aku ada kawan and boyfriend.. family no 1, kawan no 2, and boyfriend adalah no 3.. :)
*mak abah*

*along aku mak*





*syasya*


*abaikan gambar masa xpakai tudung, hehe.. with niena*

abah mak yop
so, lengkaplah 1 family aku.. sayang korang... <3

2 comments:

  1. untong la ada family camniekan...xmacam aku....:(

    ReplyDelete
  2. alaaa.. mane ade lah.. family ko best ape.. ramai..

    ReplyDelete