Monday 6 February 2012

Rasa Macama Nak Kawin?

aku baru je lepas baca entry theotherkhairul. tentang rasa macam nak kahwin.. hahaha, bila aku baca je.. rasa nak gelak je.. sweet sangat story 2.. macam real je kan yang si Tok Khairul 2 dah kahwin.. siap ada Ewww lagi.. hahaha, anyway.. sebut je pasal kahwin... semua orang nak kahwin kan.. xkan ada yang xnak kahwin.. aku sendiri pon nak sangat kahwin.. taktau lah kenapa bila dengar je pasal kahwin, aku jadi bahagia je dengar.. hehe, gatal kan.. semua couple kat luar 2 pon mesti nak kekal bahagia sampai bila-bila dengan couple dorang kan.. including me.. aku sekarang pon sedang mengecapi kebahagiaan... yeke? hmm.. yang 2 aku no komen lah.. kahwin nie 1 benda yang sangat complicated untuk diuruskan tapi sangat best menghadapinya.. ramai juga kawan aku yang dah kahwin.. dengar pon macam best, terasa macam nak kahwin. jeles je bila aku tengok dorang keluar sama-sama, makan sama-sama, everything sama-sama.. and 1 yang best, dorang nie dah halal.. so, ko nak buat apa-apa pon orang dah tak kisah.. so, sekarang aku pon berharap aku dengan bf aku akan kekal selamanya.. just kalau xde jodoh 2, nak buat macam mane kan.. its fate.. tapi tak salah kalau kita merancang.. Amin



No comments:

Post a Comment