Monday 6 February 2012

Sepatu : Kasut

petang-petang macam nie terasa nak tulis entry pulak.. okay, kali nie pasal kasut.. aku adalah seorang penggemar dan pengumpul kasut.. kat rumah 2 da x terkira dah kasut aku.. berlambak sangat dah.. tak tengok kasut kakak aku lagi, seklai kasut kerja die.. fuhh ! bapak aku siap boleh merungut lagi, balik-balik beli kasut.. kasut kat rumah 2 dah x tau nak campak kat mane dah.. haha, kelakar je.. kasut nie berubah mengikut perkembangan masa dan zaman.. kalau kita tengok, kasut zaman sekarang or lebih dikenali sebagai zaman milenium nie, kasut yang dulu-dulu dikeluarkan semula.. kalau dulu-dulu 2, tengok kasut macam nie pon x pandang.. but now, semua orang obsess pasal kasut macam nie.. terutamanya budak-budak muda zaman sekarang.. macam aku lah, hehe..





kasut nie semua berubah mengikut trend.. and now, aku jadi peminat setia kasut macam nie.. lawa woo, semart habis lah.. nak-nak pakai pulak ngan legging.. perhh, cun giler lah.. sekarang, aku nak kumpul kasut macam nie pulak.. nak! huhu



No comments:

Post a Comment