Thursday 31 May 2012

exam fever have coming !!

assalamualaikum.. lama dah menghilangkan diri dari update blog nie.. buzy sangat sampai xda masa nak menengok menjenguk blog.. kesian.. hehe.. memandangkan aku dah nak abes semester 2 tahun pertama nie.. final exam will be held on 3rd May bersamaan dengan hari ahad ( permulaan hari kat kedah ).. cakap je pasal exam, semua orang akan pening, sakit kepala, stress, tension and so on.. including me as a student of UUM will take an examination.. grr~ dah pening dah kepala aku sebab study.. nak-nak pulak paper killer iaitu Struktur Politik dan Pemerintahan Kerajaan Malaysia... fuh, nama dia pon aku dah ketar dengar.. belom lagi jawab paper dia.. lecturer paper nie ialah Dr. Ruslan.. lec nie memang aku suka.. best, tapi dalam best dia jugak ada yang kureng.. mulut die tuh----------> pok pek je.. macam mak nenek dah.. hahaha... tapi seriusly, aku memang salute dia lah.. xpernah cancel class kot.. dah lah punctual.. 1st time aku dapat lec yang macam nie even mulut dia agak keterlaluan sikit bila tegur kami.. tapi tak kesah la.. yang penting aku faham apa yang die ajar..

slip exam
tengok aku punya slip exam cantik je kan..? hahahaha.. gap seminggu-seminggu kot.. just for the 1st and 2nd je gap 3 hari.. tapi kira okay lah 2.. atleast i still have time to selak buku or notes yang telah diberikan.. and ada lah jugak input yang akan masuk dalam kepala nie ha.. huhu... mengenangkan exam pon nak dekat, aku akan kurangkan makan maggie yang setahu kite maggie banyak MSG kan... aku takde lah follow sangat   rules nie.. tapi kalau boleh nak elakkan lah daripada makan... but if im too hungry at 3 o'clock when i wake up for study.. suppose kena makan lah, sebab dalam almari aku nie xde makanan segera yang lain.. stok tu je yang tinggal ha.. hahaha... 


so, from now on.. my time should spent to study, study and study... buat kerja yang patut, jangan berfacebook, bertwitter, and berbloging jer.. so... lets start study yawwww... ^^

3 comments: