Friday 1 June 2012

good evening peeps.. malam nie terasa malas lah pulak nak study.. siang tadi dah gunakan otak giler-giler.. and malam pun same.. baru study sampai Pentadbiran Kerajaan Malaysia.. hehe, jaoh lagi tuh.. i have 1 day iaitu tomorrow untuk cover all topics in this subject.. hopefully berjaya lah.. amin.. kopi dah dibancuh and dah diminum pun.. tapi jalan sikit jer.. haish..

okay, nak cerita pengalaman pasal petang tadi.. kawan aku ajak joging.. joging-joging around tasik Sime Darby tuh, ternampak la pulak abang-abang senior keluarkan kayak.. memandangkan aku dah lama x naik kayak, we all pun decide nak main.. aku naik berdua.. kawan aku lagi sorang naik sorang-sorang lah.. sebab kayak kat situ hanya ada 2 site jer.. hahaha.. best woo.. tangan aku boleh jadi kuat sebab kayuh pedal kayak 2.. dah la berat.. fuhh, ramai orang pelik kenapa kami main kayak.. sebab kan nak exam nie.. ade pulak berkayak bagai.. hahaha.. alasannya, kami nak release tention.. setelah berpenat lelah study, nak jugak lah beriadah sesekali ye x.. hehe.. 

exam 3hb nie, aku akan fight habis-habisan lah.. sebab paper nie kira paper killer lah.. paper sem 4 sebenarnya yang kami ambil nie.. hahaha.. memang dahsyat la kan.. so, nak xnak.. terpaksalah bersengkang mata study sampai lebam paper Struktur Politik nie.. gudluck kema.. :)

1 comment:

  1. semoga berjaya ! gud luck NORHAIZATUL AKMA ! buat yang terbaik ! :)

    ReplyDelete